loading...
مجله مد و زیبایی مــــــــد نما
masoud بازدید : 138 چهارشنبه 26 اسفند 1394 نظرات (0)

جوک و مطالب خنده دار 2 مهر 94

 

یه سلامی هم بکنیم به اونی که اولین بار پیشنهاد داد سیم شارژر ها رو نیم متر کوتاه تر بسازن ...




.
.
.
.
.

سلام عوضی قوضمیت✋✋✋

حالا سوال من اینه با پول اون نیم متر تونستی ویلا تو شمال بخری؟
بي شعور��

........1........
جاتووون خالی عروسی یکی از بستگان ﺗﻮ ﺑﺎﻍ ﺑﻮﺩ. یه دفعهﺑﺎﺭﻭﻥ اومد ﻫﻤﻪ ﺁﺭﺍﯾﺸﺎ ﭘﺎﮎ شد! عروسی ﺗﺒﺪﯾﻞ شد ﺑﻪ ﻫﺎﻟﻮﻭﯾﻦ. مردا در ميرفتن؛ زنها هم مثل زامبی دنبالشون.
........2........
اگه دیدین این روزا یه کیف داره واسه خودش گوشه پیاده رو حرکت میکنه، تعجب نکنین. اینا کلاس اولی اند!
........3........
ﺩﺧﺘﺮﻫﺎﯼ ﺧﻮﺏ ﻣﺜﻞ ﺳﯿﺐ ﺭﻭﯼ ﺩﺭﺧﺖ ﻫﺴﺘﻦ. ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﻫﺎ ﺩﺭ ﺑﺎﻻﺗﺮﯾﻦ ﻧﻘﻄﻪ ﺩﺭﺧﺖ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺭﻧﺪ. ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﺁﻭﺭﺩﻧﺸﺎﻥ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺷﺎﺳﯽ ﺑﻠﻨﺪ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﺪ.
........4........
امروز از دانشگاه زنگ زدن بیا ثبت نام کن. تعجب کردم گفتم من که آزمون شرکت نکردم. گفت  اون روز تو تلگرام به دوستت گفتی شاید تو آزمون ارشد شرکت کنی، ما ثبت نامت کردیم آزمون هم جات دادیم، الان ترم دو هستی، نگران نباش درست خوبه، فقط شهریه بدهکاری.
........5........
چهار نفر سوار تاکسی میشن ولی کرایه نداشتن بدن. قرار گذاشتن به مقصد که رسیدن پیاده بشن و فرار کنن!
بعد از رسیدن به مقصد چهارتاشون درهای ماشینو باز می کنند و با سرعت پا به فرار می ذارن.
می رن تا می رسن به یه ساختمون تاریک هیشکی هیشکی رو نمی دید و فقط صدای تند تند نفس کشیدنشون می یومد. یکیشون زد رو شونه بغلیش و گفت فکرشو بکن حالا راننده چه حالی داره؟! یارو گفت بابا راننده منم، فقط بگین چی شده؟!
........6........
دختره 4 ﺳﺎﻟﺸﻪ ﺩﯾﺪﻡ ﺍﺧﻤﺎﺵ ﺗﻮ ﻫﻤﻪ ﻣﯿﮕﻢ ﺗﺤﻮﯾﻞ ﻧﻤﯽ ﮔﯿﺮﯼ؟! ﻣﯿﮕﻪ ﺳﻔﺎﺭﺷﺖ ﻧﺪﺍﺩﻩ ﺑﻮﺩﻡ ﮐﻪ ﺑﺨﻮﺍﻡ ﺗﺤﻮﯾﻠﺖ ﺑﮕﯿﺮﻡ. ﺍﻻﻥ ﺳﻪ ﺳﺎﻋﺘﻪ ﺣﺮﻑ ﻧﺰﺩﻡ!
........7........
یه عکس دیدم الان تو یه مدرسه به کلاس اولی‌ها یه ماشین اسباب‌بازی خفن داده بودن! روز اول مدرسه زمان ما فقط یه ماشین موزر بود!
........8........
من موندم حافظ چه آپشنی داشته که سعدی نداشته که بشه باهاش فال گرفت!
........9........
یه سلامی هم عرض کنیم به اون معلمی ک زنگ اول روز اول مهر درس میده.
سلام عقده ای.
........10........
پیام مرغ و خروس های خونه ی ننه حلیمه به دانش آموزان مدارس:

.

.

.

.

.

لطفا اول صبح با بستن محکم در مارو بیدار نکنین قول میدیم تابستون جیکمون هم در نیاد لطفا به راننده سرویس ها ی عزیزتون هم بگید 2 دقیقه ای که معطل میشن رو با 30دقیقه بوق زدن جبران نکنن.

با تشکر:اتحادیه ی خروس های سحرخیز
........11........
بچه که بودم ۸سالم بود دوستم دهنش بو پا میداد
گفتم چشمتو ببند یه چیز خوش مزه دارم بعد اسپری زیر بغل تو دهنش خالی کردم.....





اعتراف میکنم بچه که بودم سر کلاس بهمون گفتن گونیا بیارین من فکر کردم گفتن گونی بیارین حتما میخوان که تو حیاط ازمون آزمون بگیرن گفتم گونی بی کلاسه قالیچه بردم

........12........
ینـی وضعیـت جـوری شـده کـه سـر نمـاز یکـی از دعـاهـام اینـه:
.
.
.
.
.
خـدایـااااا یـه شـوهـری بـه مـن بـده کـه بیشتـر از اینتــرنــت دوستـش داشتـه بـاشـم !!!

والا ! کـارم شـده فقـط اینـترنـت ، اونتـرنــت
........13........
بالاخره فهمیدم فرق بین پیتزا مخلوط و مخصوص چیه !!

از یه سر آشپز پرسیدم گفت پیتزا مخصوص یکم تند تره *-*

فکر کن بخاطر یکم تندی 7 تومن گرون تر پیتزا رو میدن دست مردم !؟؟؟؟؟؟؟؟
........14........
ﻓﻘﻂ ﯾﻪ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﻣﯿﺘﻮﻧﻪ ﺗﻮ ﺗﺮﺍﻓﯿﮏ ﻭ ﺑﺪﺑﺨﺘﯽ ﺑﺮﻩ ﺷﻤﺎﻝ ﺗﻮ ﭘﺎﺭﮎ ﺑﺨﻮﺍﺑﻪ، ﻧﯿﻤﺮﻭ ﻭ ﭼﺎﯼ ﮐﯿﺴﻪ ﺍﯼ ﺑﺨﻮﺭﻩ، ﯾﻪ ﻫﻔﺘﻪ ﺣﻤﻮﻡ ﻧﺮﻩ ﻭ ﻓﮏ ﮐﻨﻪ ﺗﻔﺮﯾﺢ ﮐﺮﺩﻩ.
........15........
تو اسپانیا بیش از 70% ازدواج ها از طریق اینترنته، اونوقت توایران بعد از 3ماه چت کردن با دختره میفهمی اسمش اصغره.

........16........
دلم برای معلمم تنگ شده. انگار فقط برای او مهم بود که حاضر باشم یا غایب. زر زدم صدسال سیاه نمیخوام قیافشو ببینم!
........17........
تو خواص یونجه نوشته: "تقویت کننده اعصاب". همیشه برام سوال بود چرا الاغ ایقدر نسبت به مسائل بی تفاوته.
........18........
اگه با هم قهرید اینو بدونید که دنیا دو روزه، پس واسه دو روز ارزش نداره برید منت کشی و آشتی و این حرفا!
........19........
بچه که بودم یه بار مامانم خواست منو تنبیه مدرن کنه، منو تو انباری زندونی کرد منم اون تو شروع کردم به آواز خواندن با صدای بلند. یهو دیدم در باز شد مامانم با لوله جاروبرقی اومد دوباره منو تنبیه سنتی کرد!
........20........
ما دماغ فابریکیا با انگشت به جاهایی از دماغمون دسترسی داریم که شما دماغ عملی ها با گوش پاک کن هم دسترسی ندارین.
........21........
ﺭﻭﺯﯼ ﺩﻭ ﺯﻥ ﻧﺰﺩ ﻋﻼﻣﻪ ﺑﺰﺭﮒ ﺁﻣﺪﻧﺪ ﻭ ﻫﺮ ﺩﻭ ﺍﺩﻋﺎ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﻣﺎﺩﺭ ﯾﮏ ﺑﭽﻪ ﻫﺴﺘﻨﺪ.
ﻋﻼﻣﻪ ﻓﺮﻣﻮﺩﻧﺪ: ﺑﭽﻪ ﺭﺍﻭﺳﻂ ﺑﮕﺬﺍﺭﯾﺪ ﻭ ﻫﺮ ﺯﻥ ﺍﺯ ﯾﮏ ﻃﺮﻑ ﺩﺳﺖ ﺁﻥ ﮐﻮﺩﮎ ﺭﺍ ﺑﮑﺸﺪ.
ﺁﻥ ﺩﻭ ﺯﻥ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺩﺳﺘﺎﻥ ﮐﻮﺩﮎ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻃﺮﻓﯿﻦ ﮐﺸﯿﺪﻧﺪ ﮐﻪ ﮐﻮﺩﮎ ﺍﺯ ﻭﺳﻂ ﻧﺼﻒ ﺷﺪ.
ﻋﻼﻣﻪ ﮐﻤﯽ ﺟﺎ ﺧﻮﺭﺩﻧﺪ ﻭ ﻓﺮﻣﻮﺩﻧﺪ: ﻗﺎﻋﺪﺗﺎ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺍﯾﻨﺠﻮﺭﯼ ﻣﯽﺷﺪ.
........22........
اگه باتری موبایلت خوب شارژ نگه می داره به جای اینکه به جون کارخونه سازنده دعا کنی یه فکری به حال تنهاییت بکن بدبخت!
........23........
دکمه روشن کنترلو 20 بار می زنی تلویزیون روشن نمی شه. عصبانی می شی، 2 بار پشت سر هم محکم فشار می دی روشن می شه دوباره خاموش می شه!
........24........
شما یادتون نمیاد برای درس علوم لوبیا لای دستمال سبز می کردیم، می بردیم سر کلاس چنان پز می دادیم انگار درخت گردو سبز کردیم!
........25........
همه چیز با یه لایک شروع شد!٬-٬
.
.
.
.
.
.
.الان دارم میبرمش سونوگرافی!^_^
........26........
یه اخلاق خوبی که پشه ها دارن تک خوریه، شما فکر کن مثل مورچ ها رفیق باز بودن . یه سوژه که پیدا می کردن 800 تا از رفیقاشونو می کشوندن اونجا!
........27........
اگه دقت کرده باشین، زندگی همه کسایی که ما فکر می کنیم اُسکل هستن از زندگی خودمون بهتره.
........28........
قیمت اجناس بعضی برندها و مغازه ها یجوریه که فقط مونده صاحب شرکتش بیاد بگه نمی خوام بفروشم فقط گذاشتم دلتون بسوزه!
........29........
بذارین یکم جیپسی کینگ بخونم براتون:
آمامیـــــــــو،
آمامیوس  و نو دونه درا
جُکُتونو تاراسورااااااااااااااا
........30........

برچسب ها جوک خنده دار , اس ام اس خنده دار , مطالب طنز , مطالب خواندنی , جوک روز , توریا , اس ام اس باحال , جک جدید , مهر 94 , جوک مهر 94 , مطالب طنز برای تلگرام مهر 94 ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 740
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 168
  • باردید دیروز : 284
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 168
  • بازدید ماه : 11,180
  • بازدید سال : 66,079
  • بازدید کلی : 669,786