loading...
مجله مد و زیبایی مــــــــد نما
masoud بازدید : 240 دوشنبه 24 اسفند 1394 نظرات (0)

عکس های یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی بعد از ازدواج

کار خیر یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی

یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی بازیگر و کارگردان فیلم سالوادور نیستم در مراسم گلریزان جهت جمع آوری دیه زندانیان حضور پیدا کردند.

عوامل فیلم در تالار ایوان شمس حضور داشتند و مراسم گلریزان فیلم ‘من سالوادور نیستم’ جهت جمع آوری دیه زندانیان مالی برگزار شد.

در ادامه عکس های یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی و سایر عوامل فیلم را مشاهده خواهید کرد.

یکتا ناصر و همسرش ، یکتا ناصر ، منوچهر هادی

یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی

یکتا ناصر و همسرش ، منوچهر هادی ، بازیگران من سالوادور نیستم

یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی

یکتا ناصر ، بازیگران من سالوادور نیستم ، یکتا ناصر و همسرش

عکس جدید یکتا ناصر

 یکتا ناصر و اکرم محمدی ، یکتا ناصر و همسرش ، یکتا ناصر

 یکتا ناصر و اکرم محمدی

عوامل فیلم من سالوادور نیستم ، یکتا ناصر و همسرش ، یکتا ناصر

گلریزان عوامل فیلم من سالوادور نیستم

عوامل فیلم من سالوادور نیستم ، یکتا ناصر و همسرش ، یکتا ناصر

عکس جدید یکتا ناصر و منوچهر هادی

یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی ، یکتا ناصر و همسرش ، یکتا ناصر

منوچهر هادی و همسرش یکتا ناصر

عکس های جدید یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی بعد از ازدواج

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 740
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 243
  • باردید دیروز : 284
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 243
  • بازدید ماه : 11,255
  • بازدید سال : 66,154
  • بازدید کلی : 669,861