loading...
مجله مد و زیبایی مــــــــد نما
masoud بازدید : 199 شنبه 22 اسفند 1394 نظرات (0)

پانیدا استیج | بیوگرافی پانیدا استیج


پانیدا | Panida

.

پانیدا در ده سالگی به هلند مهاجرت کرد. او به خواننده هلندى تبار “Anouk” علاقه داشت که از نظر سبک خواندن و حتی شخصیتى در او و کارهایش تاثیر فراوانى داشته است

 

در یازده سالگى شروع به ساخت ملودى و ترانه هایى که بر گرفته از احساساتش بود کرد. او می گوید در لحظاتى که زندگى برایش کمتر زیبا بود به موسیقی پناه برده و آن را همچون آغوش مادر که همیشه به گرمى پذیراست، می یافت.  

 

بیوگرافی پانیدا استیج,عکس های پانیدا در استیج من و تو,بیوگرافی کامل پانیدا استیج با عکس,عکس خفن پانیدا خواننده استیج,جدیدترین عکس های پانیدا استیج من و تو

 

می گوید “‏خیلى کوچک بودم که خواندن من مورد توجه اطرافیان قرار گرفت و به تشویق خانواده این هنر را جدی تر گرفتم. ‏تا ‏جایى که حافظه ام یاری می کند به خواندن و زیبایى هنر علاقه داشتم و احساسات درونى خود را از طریق خواندن با دیگران به اشتراک می گذارم.”

 

پانیدا تحت حمایت و تشویق پدرش که خود بارها قهرمان اروپا و مربى تیم ملى تکواندو در هلند بوده است در دوران نوجوانى مقام قهرمانی کشور (هلند) را دررشته تکواندو کسب کرد. علاقه او به هنر تا حدى بود که او را متقاعد به ترک شغلی کرد که شش سال مشغول به انجام آن بود، تا بدین وسیله به صداى درون خود گوش کند

 

مدت یک سال است که با تمرکز بیشترى به موسیقى ‏مى پردازد و چند اجراى زنده در هلند داشته است

 

عکس پانیدا در کنار رضا روحانی

بیوگرافی پانیدا استیج,عکس های پانیدا در استیج من و تو,بیوگرافی کامل پانیدا استیج با عکس,عکس خفن پانیدا خواننده استیج,جدیدترین عکس های پانیدا استیج من و تو بیوگرافی پانیدا استیج,عکس های پانیدا در استیج من و تو,بیوگرافی کامل پانیدا استیج با عکس,عکس خفن پانیدا خواننده استیج,جدیدترین عکس های پانیدا استیج من و تو

  عکس پانیدا در کنار پدرش

بیوگرافی پانیدا استیج,عکس های پانیدا در استیج من و تو,بیوگرافی کامل پانیدا استیج با عکس,عکس خفن پانیدا خواننده استیج,جدیدترین عکس های پانیدا استیج من و تو panid-a-photokade (5) panid-a-photokade (6)

عکس و بیوگرافی از پانیدا خوانندن زن استیج,عکس های پانیدا stage

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 740
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 124
  • آی پی دیروز : 129
  • بازدید امروز : 155
  • باردید دیروز : 272
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 713
  • بازدید ماه : 713
  • بازدید سال : 82,537
  • بازدید کلی : 686,244