loading...
مجله مد و زیبایی مــــــــد نما
masoud بازدید : 320 شنبه 15 اسفند 1394 نظرات (0)

فایده ریش گذاشتن چیه ، خواص و فایده ریش و سبیل برای سلامت و زیبایی پوست مردان

 
  • 1
  • مدل ریش و سبیل,مدل ریش 95,مدل ریش 2016,
 
فایده ریش گذاشتن چیه ، خواص و فایده ریش و سبیل برای سلامت و زیبایی پوست مردان

 

 

فایده ریش و خاصیت داشتن ریش و سبیل برای مرد

ریش را بتراشیم یا نتراشیم؟!

معایب و فواید تیغ زدن به صورت ؟؟؟؟؟

مضرات ریش تراشی

فواید ریش گذاشتن مردان و آثار زیانبار تراشیدن آن 

ریــش تــراشـــی – فوائد داشتن ریش و علت حرام بودن تراشیدن

آیا تراشیدن ریش با ماشین ریش تراشی حرام است ؟ - صفحه 224 مارس 2014

مضرات تراشيدن ريش از ديدگاه علمي12 فوریه 2012

دلیل حرمت تراشیدن ریش با تیغ چیست؟؟ - صفحه 79 ژانويه 2012

 خواص و فایده ریش و سبیل برای سلامت و زیبایی پوست مردان 

فایده ریش گذاشتن چیه 

X فایده ریش گذاشتن چیه X خواص و فایده ریش و سبیل برای سلامت و زیبایی پوست مردان X فایده ریش و خاصیت داشتن ریش و سبیل برای مرد X دلیل حرمت تراشیدن ریش با تیغ چیست؟؟ - صفحه 7 9 ژانويه 2012 X معایب و فواید تیغ زدن به صورت ؟؟؟؟؟ X ریش را بتراشیم یا نتراشیم؟! X فواید ریش گذاشتن مردان و آثار زیانبار تراشیدن آن X مدل ریش X مدل ریش جدید X مدل ریش 2016 X مدل ریش 1395 X مدل ریش 95 X خبر نیوز X khabarnewss.ir 

فایده جالب ریش و سبیل برای مردان

 

فایده ریش ، فواید سبیل

در رابطه با داشتن و نداشتن ریش و سبیل هر مردی نظری دارد اما سوای سلیقه و مد مسئله فایده ریش مربوط به سلامتی بخشی از بدن و زیباییی پوست مردان است.

فایده ریش و خاصیت داشتن ریش و سبیل برای مرد

قرن ها مردهایی که ریش می گذاشتند ادعا کرده اند که صورت پوشیده شده از موی آنها یک عایق بندی طبیعی است. حتی در یک مقاله فلسفی در سال 1854، یک فیلسوف مدعی شد که عملکرد ریش و سبیل به گونه ای است که از برخی قسمت های حساس بدن انسان در مقابل سرما محافظت می کند. حال دانشمندان این فرضیه را اثبات کرده اند.

چینی ها در سال 2012 مطالعات روی این مبحث را شروع کردند و پوست حدود 100 مرد ریشو و بدون ریش و سبیل را با هم مقایسه کردند و متوجه شدند که دمای لب مردانی که ریش و سبیل دارند، یک درجه بالاتر از بقیه افراد است. این آزمایش نشان داد که مردانی که ریش و سبیل ندارند، تا حدودی حرارت بدن خود را از دست می دهند.

حال برخی دانشمندان این موضوع اسرارآمیز را حل کرده اند و به این نتیجه رسیده اند که ریش و سبیل بدن مردان را گرم تر نگه می دارد. مایکل کاباناک، متخصص فیزیولوژی می گوید: «تنها خطری که ممکن است ریش و سبیل ایجاد کند، افزایش بیش از حد دمای مغز است».

اما جالب اینجاست که وی معتقد است که تکامل انسان به نوعی است که این گرم شدن را به شکل دیگری جبران می کند و آن کچلی ارثی در مردان است!

کاباناک بر این باور است که کم شدن موی سر، شبیه به تهویه هوا عمل می کند و گرمای حاصل از ریش و سبیل را متعادل می کند. وی نام فرضیه خود را «تعادل تنظیم حرارتی» گذاشته است و برای این فرضیه هم 10 سال است که روی 39 مرد مطالعه می کند.

وی با اطمینان بسیار می گوید که مردانی که ریش بلندتری دارند – یا ریش خود را نمی زنند- پس روی خط مو دارند. 

فایده ریش ، فواید سبیل ، فواید سبیل برای مردان

مهمترین فایده های ریش و سبیل برای سلامتی و زیبایی پوست مردان

خواص داشتن ریش و فواید سبیل برای زیبایی پوست مردان

 درست است که سبیل ها فقط قسمتی از پوست زیر بینی را می پوشانند اما به هر حال می توانند بخش کوچکی از پوست را در برابر اشعه های مضر خورشید حفظ کنند.

پژوهش های اخیر نشان می دهند ریش و سبیل می توانند پوست مردان را 90 تا 95 درصد از آسیب های اشعه ماوراء بنفش خورشید مصون نگه دارند. در نتیجه پیری پوست به تعویق می افتد و احتمال بروز سرطان پوست به حداقل می رسد.

به طور کلی مو ها حفاظ خوبی در مقابل خورشید هستند. بعضی از متخصصان اعتقاد دارند مو ها مانند فاکتورهای حفاظتی (SPF) عمل می کنند. هر قدر موهای صورت بلند و متراکم تر بوده و ضخامت بیشتری داشته باشند، فاکتور حفاظتی شان قوی تر است.

عفوت ها و جوش های پوستی را کاهش می دهد

وقتی بخشی از صورت با سبیل پوشیده شده، دیگر لازم نیست موهای این قسمت هر روز تمیز شوند، در نتیجه احتمال عفونت باکتری ها و آکنه صورت کمتر می شود و مشکلات بعدی ناشی از آن نیز تا حدی رفع می شوند. متخصصان پوست و مو می گویند در این شرایط فولیکول های مو عفونت نمی کنند و به دلیل بسته شدن فولیکول ها، جوش ها و آکنه های صورت ایجاد نمی شوند.علائم

پیری پوست را می پوشاند

افرادی که خنده عمیقی دارند یا می خواهند پیری پوست اطراف لب ها را بپوشانند، بهتر است از یک سبیل بلند و کلفت کمک بگیرند. گروهی از سبیل ها نعل اسبی هستند که برای این قبیل افراد مناسب به نظر می رسد چون دنباله های سبیل روی خط خنده امتداد می یابد و اثری از خنده باقی نمی ماند.

علائم حساسیت و آسم را به حداقل می رساند

اگرچه درباره این ویژگی سبیل توافق جمعی وجود ندارد اما گروهی از متخصصان پوست و مو بر این باورند که موهای صورت می توانند علائم آسم و حساسیت را کاهش دهند و نقش حفاظتی در سیستم تنفسی دارند.

البته بعضی ها هم کاملا با این فرضیه مخالفند. با این وجود نتایج چند پژوهش نشان می دهد افرادی که نسبت به عوامل حساسیت زا و آلودگی های محیطی حساس هستند، می توانند از این مزیت سبیل بهره ببرند. موهای پایین بینی مانند فیلترهایی عمل می کنند که می توانند از ورود ذرات و عوامل حساسیت زا به بینی جلوگیری کنند. 

 

 فایده ریش ، خواص و فایده ریش و سبیل برای سلامت و زیبایی پوست مردان    

 

 

فواید ریش گذاشتن چیست - داستان و حکایات ناب و سخن ...

sad-pand.blogfa.com/tag/فواید-ریش-گذاشتن-چیست

داستان و حکایات ناب و سخن بزرگان و حدیث - فواید ریش گذاشتن چیست - بسْمِ اللّهِ الْرَّحْمنِ الْرَّحيمْ، امر به معروف و نهی از منکر - داستان و حکایات ناب و سخن بزرگان و حدیث ...

ریش را بتراشیم یا نتراشیم؟!

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=150115

۱۸ دی ۱۳۸۹ ه‍.ش. - رسول گرامی اسلام(صلی الله علیه و آله) از دیگر فواید ریش داشتن و شانه زدن آن را افزایش رزق و روزی و ... حالا ما که ریش نداریم چی کار کنیم؟ .... باز گذاشتن در تحقیق یك پیش فرض مسلم دارد و آن هم این كه هنوز به پایان دانستنی ها نرسیده ...

مضرات ریش تراشی - پارسی طب

fa.parsiteb.com/مضرات-ریش-تراشی/

در این مقاله ما سعی بر این کرده ایم تا مضرات ریش تراشی را از نظر دینی و علمی ... کسانی را که مبتلا به درد زکام شده بودند با امر کردن به گذاشتن ریش بیماری آنها را ...

جام نیوز :: JamNews - فواید ریش گذاشتن مردان!

www.jamnews.ir/detail/News/409065

۹ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش سرویس خانواده جام نیـوز، در حقیقت ريش گذاشتن فوايد بسيار زيادي دارد؛ مثلا از نظر علمي به اثبات رسيده مرداني که ريش دارند، خیلی کمتر ...

فواید ریش گذاشتن مردان و آثار زیانبار تراشیدن آن - سایت ...

negar.charchoob.com/?p=3061

وهابی چیه ؟ ... ـتراشیدن ریش از نظر دین اسلام جایز نمیباشد و مقدار مجاز تا حدی میباشد که وقتی عرف مردم به صورت نگاه میکنند بگویند ... طبق گفته ی پزشکان اسلامی و غیر اسلامی فلسفه گذاشتن ریش این است که هر گاه صورت تراشیده شود میکروبهای ...

از فوايد ريش گذاشتن برای سلامتی تان بدانید

www.hidoctor.ir/32679_از-فوايد-ريش-گذاشتن-برای-سلامتی-تان-بدا.ht...

۱۹ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - از فواید درمانی ریش می توان مرطوب نگه داشتن پوست ،مبارزه با اشعه هاي مضر آفتاب ، پيشگيري از پيري زودرس پوست ، گرم نگه‌داشتن گلو و ... را نام ...

ریــش تــراشـــی – فوائد داشتن ریش و علت حرام بودن تراشیدن ...

www.askdin.com/thread37748.html

۵ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ریــش تــراشـــی – فوائد داشتن ریش و علت حرام بودن تراشیدن آن ... وقتی تاریخ ریش گذاشتن بررسی می شود ، یک نوع افراط و تفریط در آن بوده ، به ...

آیا تراشیدن ریش با ماشین ریش تراشی حرام است ؟ - صفحه 224 مارس 2014

مضرات تراشيدن ريش از ديدگاه علمي12 فوریه 2012

دلیل حرمت تراشیدن ریش با تیغ چیست؟؟ - صفحه 79 ژانويه 2012

یافته‌های دیگری از دامنه www.askdin.com

فواید و مضرات ریش گذاشتن مردان! - نازوب

www.nazweb.ir/68657-benefits-and-harms-their-beards-for-men.html

ریش از پوست در برابر آسیب های محیطی مثل سرما و باد هم محافظت می کند پوست افرادی که ریش ندارند، در اثر مواجهه پوست با نور آفتاب، باد و س.

معایب و فواید تیغ زدن به صورت ؟؟؟؟؟ [آرشيو] - P30World ...

forum.p30world.com › ... › موضوعات علمی › پرسش و پاسخ پزشكي

۱۰ خرداد ۱۳۸۹ ه‍.ش. - 25پست - ‏16 نویسنده

آیا تیغ زدن به صورت فقط عوارض داره یا تیغ زدن به جاهای دیگه مثل پا و بدن و . ... افتر شیو رو هم هرکسی باید بسته به حساسیت پوستش به صورت آزمون و خطا بفهمه چیه. .... آن تاریخچه ای از ریش گذاشتن و تراشیدن آن بیان خواهد شد.

ريش و سبيل و اين همه خاصيت؟ - نیک صالحی

www.niksalehi.com/hamechiz/archives/206350.php

ريش و سبيل.موي زائد.جذابيت مردان.ته ريش.سبيل در مردان,ريش و سبيل و اين همه خاصيت؟ ... با توجه به بیماری هایی که حشرات منتقل میکنند مشخص است که ریش گذاشتن از نظر حفاظتی بهتر و .... دلایل اهمیت مهریه را میدانید ..... مو وز وزي‌ها چي بخورند؟

آداب زندگى - 40. چرا تراشيدن ريش جايز نيست؟ (2)

saghalain8.blogfa.com/post/78

فوائد ريش گذاشتن از نظر طبي در روايات و اخبار آمده از فرمايشات پيامبر اكرم صلي الله عليه و آله و ائمه اطهار عليهم السلام براي ريش فوائد زيادي بيان شده است كه به ...

اگر داشتن ریش سبب خدشه دار شدن روابط زن و مرد شود، حکم ... - 1

www.islamquest.net › خانه › گنجینه پاسخ‌ها › فقه

اهمتیش بیشتر از آن است که با گذاشتن ریش به هم بخورد یا با تراشیدن آن روابط زن و ... از نگاه اسلام خانواده و مسائل خانوادگی به ویژه مسائل زناشویی دارای اهمیت ویژه ای است که ... given such circumstances, what will be the ruling on keeping the beard?

مقاله چرا تراشیدن ریش حرام است؟ [آرشیو] - سایت علمی ...

www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-191786.html

۱۵ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 51پست - ‏17 نویسنده

ریش و سبیل گذاشتن و استفاده نکردن از تیغ نه تنها آسیب های پوستی را می .... رسول گرامی اسلام(صلی الله علیه و آله) از دیگر فواید ریش داشتن و شانه زدن آن را ... که اینو عنوان میکنم پس اونایی که سرشون از اون نوع حشرات میزنه چیه؟

ریش گذاشتن برای مردان مفید است یا مضر؟! – جديدترين اخبار ...

www.momtaznews.com/ریش-گذاشتن-برای-مردان-مفید-است-یا-مضر؟/

واقعیت این است که ریش گذاشتن فواید بسیار زیادی دارد؛ مثلا از نظر علمی به اثبات رسیده مردانی که ریش دارند، کمتر به سرطان پوست دچار می شوند زیرا موی صورت ...

آيا از نظر علمي تراشيدن ريش عوارض هم دارد؟ كدام اسناد نشان ...

www.porseman.org/q/show.aspx?id=127892

پرسش و پاسخ ، آيا از نظر علمي تراشيدن ريش عوارض هم دارد؟ ... گرچه برخى زدن ريش به صورت پرفسورى؛ يعنى، گذاشتن مو در چانه و زدن اطراف را نيز جايز مى شمارند.

مرغ باغ ملکوت - فواید ریش گذاشتن برای مردان

gardenkingdom.blogfa.com/tag/فواید-ریش-گذاشتن-برای-مردان

فواید گذاشتن ریش برای مردان. اندر فواید ... برچسب‌ها: فواید ریش گذاشتن برای مردان, ریش بگذارید, ریش در اسلام, کشف جدید فواید ریش ... همه چی داریم(ســــــــجــــاد)

حکم تراشیدن ریش از نظر همه مراجع چیست. - کلوب

www.cloob.com/c/.../حکم_تراشیدن_ریش_از_نظر_همه_مراجع_چیست.

۵ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - گذاشتن ریش برای مسلمانی که به دینش اهمیت می دهد باعث خواری و سرشکستگی نیست و با مسخره کردن دیگران، احکام خداوند عوض نمی شود. مگر آنکه ...

استفتائات - تراشیدن ریش‏ - khamenei.ir

farsi.khamenei.ir/treatise-content?id=196

ج: معيار اين است که از نظر عرف، گذاشتن ريش صدق کند. ... س 1420: آیا خرید و فروش و تولید خمیر اصلاح که کاربرد اصلی آن برای اصلاح ریش است ولی گاهی برای ...

احکام تراشيدن ريش و احاديث در مذمت ومضرات ريش تراشي.

www.gonahkabir.blogfa.com/.../احکام-تراشيدن-ريش-و-احاديث-در-مذمت-وم...

اگر گذاشتن ريش مستلزم حرج باشد تراشيدن جايز است . ... پزشک حاذق مشهور ویکتور ژورژ عقیده اش این است که ریش فوائد بسیاری دارد و مسلم است که ریش داشتن دهان ...

چرا باید مردان ریش بگذارند؟آیا در ادیان دیگر آمده؟نظر دانشمندان ...

soaleshoma.persianblog.ir/post/345/

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در این نوشتار سعی بر این شده است که اثبات نماید حرام بودن ریش تراشی را و گذاشتن ریش را و فواید و محاسن ریش گذاشتن را از منابع چهار گانه یا ادله ...

آداب زندگى - 40. چرا تراشيدن ريش جايز نيست؟ (2)

saghalain8.blogfa.com/post/78

فوائد ريش گذاشتن از نظر طبي در روايات و اخبار آمده از فرمايشات پيامبر اكرم صلي الله عليه و آله و ائمه اطهار عليهم السلام براي ريش فوائد زيادي بيان شده است كه به ...

اگر داشتن ریش سبب خدشه دار شدن روابط زن و مرد شود، حکم ... - 1

www.islamquest.net › خانه › گنجینه پاسخ‌ها › فقه

اهمتیش بیشتر از آن است که با گذاشتن ریش به هم بخورد یا با تراشیدن آن روابط زن و ... از نگاه اسلام خانواده و مسائل خانوادگی به ویژه مسائل زناشویی دارای اهمیت ویژه ای است که ... given such circumstances, what will be the ruling on keeping the beard?

مقاله چرا تراشیدن ریش حرام است؟ [آرشیو] - سایت علمی ...

www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-191786.html

۱۵ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 51پست - ‏17 نویسنده

ریش و سبیل گذاشتن و استفاده نکردن از تیغ نه تنها آسیب های پوستی را می .... رسول گرامی اسلام(صلی الله علیه و آله) از دیگر فواید ریش داشتن و شانه زدن آن را ... که اینو عنوان میکنم پس اونایی که سرشون از اون نوع حشرات میزنه چیه؟

ریش گذاشتن برای مردان مفید است یا مضر؟! – جديدترين اخبار ...

www.momtaznews.com/ریش-گذاشتن-برای-مردان-مفید-است-یا-مضر؟/

واقعیت این است که ریش گذاشتن فواید بسیار زیادی دارد؛ مثلا از نظر علمی به اثبات رسیده مردانی که ریش دارند، کمتر به سرطان پوست دچار می شوند زیرا موی صورت ...

آيا از نظر علمي تراشيدن ريش عوارض هم دارد؟ كدام اسناد نشان ...

www.porseman.org/q/show.aspx?id=127892

پرسش و پاسخ ، آيا از نظر علمي تراشيدن ريش عوارض هم دارد؟ ... گرچه برخى زدن ريش به صورت پرفسورى؛ يعنى، گذاشتن مو در چانه و زدن اطراف را نيز جايز مى شمارند.

مرغ باغ ملکوت - فواید ریش گذاشتن برای مردان

gardenkingdom.blogfa.com/tag/فواید-ریش-گذاشتن-برای-مردان

فواید گذاشتن ریش برای مردان. اندر فواید ... برچسب‌ها: فواید ریش گذاشتن برای مردان, ریش بگذارید, ریش در اسلام, کشف جدید فواید ریش ... همه چی داریم(ســــــــجــــاد)

حکم تراشیدن ریش از نظر همه مراجع چیست. - کلوب

www.cloob.com/c/.../حکم_تراشیدن_ریش_از_نظر_همه_مراجع_چیست.

۵ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - گذاشتن ریش برای مسلمانی که به دینش اهمیت می دهد باعث خواری و سرشکستگی نیست و با مسخره کردن دیگران، احکام خداوند عوض نمی شود. مگر آنکه ...

استفتائات - تراشیدن ریش‏ - khamenei.ir

farsi.khamenei.ir/treatise-content?id=196

ج: معيار اين است که از نظر عرف، گذاشتن ريش صدق کند. ... س 1420: آیا خرید و فروش و تولید خمیر اصلاح که کاربرد اصلی آن برای اصلاح ریش است ولی گاهی برای ...

احکام تراشيدن ريش و احاديث در مذمت ومضرات ريش تراشي.

www.gonahkabir.blogfa.com/.../احکام-تراشيدن-ريش-و-احاديث-در-مذمت-وم...

اگر گذاشتن ريش مستلزم حرج باشد تراشيدن جايز است . ... پزشک حاذق مشهور ویکتور ژورژ عقیده اش این است که ریش فوائد بسیاری دارد و مسلم است که ریش داشتن دهان ...

چرا باید مردان ریش بگذارند؟آیا در ادیان دیگر آمده؟نظر دانشمندان ...

soaleshoma.persianblog.ir/post/345/

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در این نوشتار سعی بر این شده است که اثبات نماید حرام بودن ریش تراشی را و گذاشتن ریش را و فواید و محاسن ریش گذاشتن را از منابع چهار گانه یا ادله ...


پونیلا - از فواید ریش گذاشتن برای ...

ponila.com/post/83372/

از فواید درمانی ریش می توان مرطوب نگه داشتن پوست ،مبارزه با اشعه های مضر آفتاب ، پیشگیری از پیری زودرس پوست ، گرم نگه داشتن گلو و . ... واقعیت این است که ریش گذاشتن فواید بسیار زیادی دارد؛ مثلا از نظر علمی به .... گردآوری توسط وبگاه چی.

برای داشتن ریش بلند و زیاد باید چکار کنیم؟ + مدل ریش - ...

www.faranaz.com/for-a-long-beard-and-a-lot-of-what-you-need.html

اما از طرفی سال ها پیش، پیامبر اسلام ریش گذاشتن را به مردان توصیه کرده و در مورد فواید آن برای مسلمانان بسیار سخن گفته است. باری دیگر شاهد این هستیم که ...

مزایای سبیل برای سلامت مردان - پارسینه

www.parsine.com/fa/news/169908/مزایای-سبیل-برای-سلامت-مردان

۹ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - پژوهش های اخیر نشان می دهند ریش و سبیل می توانند پوست مردان را 90 تا 95 ..... فوایدی که فرمودید همه مال ریش گذاشتن بودن لطفا روایات را دستکاری ...

چرا نباید ریش هایمان را با تیغ بزنیم ؟

www.alishahrpress.ir/archiveetc/58-danestaniha/279-ap-0987

۸ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - این آزمون واسه چی هست وقتی فک وفامیل اعضای شوراتوشهرداری ... طبق گفته ی پزشکان اسلامی و غیر اسلامی فلسفه گذاشتن ریش این است که هر گاه صورت تراشیده. شود ... با این همه فواید مادی و معنوی که ریش داشتن و شانه زدن آن دارد.

دختر ها بیشتر از پسرهایی که ته ریش گذاشتن خوششون میاد ...

2tarke.com/1576/do-women-find-beards-attractive-not-huge-long-beards/

۲۹ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - دختر ها بیشتر با پسرهایی که ته ریش گذاشتن دوست میشوند یا با سه تیغ ها. خانم ها پسرهای با ریش ... برای چی دختر ها از پسر های بد و بی قید و بند بیشتر خوششون میاد ؟ سوال شما: ازدواج در ... سزارین یا زایمان طبیعی عوارض و فواید آن ...

فواید سبیل برای آقایان را بدانید - بیتوته

www.beytoote.com/health/prevention/benefits2-mustache1-know.html

مزایای داشتن سبیل ریش و سبیل,علائم پیری پوست سبیل فواید سبیل سبیل‌ها نعل اسبی,انواع ریش و سبیل,مدلهای ریش و سبیل,پیشگیری از بیماریها,نکات ...

همه چیز در باره جوش صورت مردان,ریش و سبیل و پوست-پرشین ...

www.persianpersia.com/health/hdetails.php?articleid=7295...63...

خانمهای شیک پوش و دوراندیش در کیف شان چی دارند؟ .... پس چرا آقای سجادپور بعد از اصلاح با تیغ شاهد رویش ریش و سبیل ضخیم تری بودند؟ .... بسیاری از عوارض را می توان با استفاده از تیغ تازه، مصرف زیاد لوبریکانت و پرهیز از فشار زیاد تیغ روی ...

حرف دل عمو - گناه چیست؟

amooalireza.blogfa.com/post/54/گناه-چیست-

کسانی هستند که میگویند تیپ وقیافه ما با ریش بهتر است وچهره ما زیباتر نشان داده میشوند وکاری هم به حرمت ان ... دسته دوم کسانی هستند که با این ریش گذاشتن قصد وغرض های دنیوی دارند و به قول خودشان زرنگند ومردم را .... ب ) فواید ریش ازنظرعلمی

افسران جوان جنگ نرم - فواید ریش گذاشتن مردان!

www.afsaran.ir/link/738950

۱۰ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - افسران - فواید ریش گذاشتن مردان! elahejalali به لینک بروید garmeh.ir/new.aspx?i. ,. ادامه ... elahejalali. بانوی خراسانیخراسانیبانوی بانوی ...

فواید ریش گذاشتن

babolotaghsara.98bax.ir/page-192367.html

واقعیت این است که ریش گذاشتن فواید بسیار زیادی دارد؛ مثلا از نظر علمی به اثبات رسیده مردانی که ریش دارند، کمتر به سرطان پوست دچار می شوند زیرا موی صورت ...


فلسفه ي ريش گذاشتن چيست؟ - كانون گفتگوی قرآنی

www.askquran.ir › ... › پرسش وپاسخ احكام قرآني › ساير موارد

۳۰ مرداد ۱۳۸۸ ه‍.ش. - 10پست - ‏9 نویسنده

به نظر شما چرا ريش مي گذارند و در كل چرا افرادي كه خواهان احترام هستند ريش مي گذارند؟آيا ريش براي انسان احترام مي آورد؟ فلسفه ي ريش گذاشتن ...

صفحه 1310پست9 سپتامبر 2009

صفحه 10 - كانون گفتگوی قرآنی10پست31 آگوست 2009

صفحه 3 - كانون گفتگوی قرآنی10پست24 آگوست 2009

یافته‌های دیگری از دامنه www.askquran.ir

تصاویر برای ریش گذاشتن چیهگزارش تصاویر

نتیجه تصویری برای ریش گذاشتن چیه

نتیجه تصویری برای ریش گذاشتن چیه

نتیجه تصویری برای ریش گذاشتن چیه

نتیجه تصویری برای ریش گذاشتن چیه

نتیجه تصویری برای ریش گذاشتن چیه

نتیجه تصویری برای ریش گذاشتن چیه

تصاویر بیشتر برای ریش گذاشتن چیه

فلسفه حرمت ریش تراشی و واجب بودن باقی گذاشتن ریش ...

www.soalcity.ir/node/2623

۲۰ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در مورد تراشيدن ريش با تيغ و ماشيني كه مثل تيغ از ته مي‌تراشد، در بين فقها و مراجع چند نظر وجود دارد؛ برخي فتوا به حرمت داده (۱) و برخي بنا بر ...

*اسلام از نگاهی دیگر *علت حرام بودن ريش تراشی در اسلام ...

www.hammihan.com/answer/7187

اما چرا ؟ علت حرام بودن ريش تراشي چيست؟؟دلايل فرا علمي آن را در احاديث زير بيابيد. رسول خدا فرمود:پروردگار من دستور به گذاشتن ريش و كوتاه كردن سبيل داده است.

فواید ریش گذاشتن چیست - داستان و حکایات ناب و سخن ...

sad-pand.blogfa.com/tag/فواید-ریش-گذاشتن-چیست

داستان و حکایات ناب و سخن بزرگان و حدیث - فواید ریش گذاشتن چیست - بسْمِ اللّهِ الْرَّحْمنِ الْرَّحيمْ، امر به معروف و نهی از منکر - داستان و حکایات ناب و سخن بزرگان و حدیث ...

استفتائات - تراشیدن ریش‏ - khamenei.ir

farsi.khamenei.ir/treatise-content?id=196

س 1410: مراد از فک پائین که باقی گذاشتن موهای آن واجب است چیست؟ آیا شامل گونه‌ها هم می شود؟ ج: معيار اين است که از نظر عرف، گذاشتن ريش صدق کند. س 1411: ریش از ...

حکم تیغ زدن ریش چیست ؟ - تالار گفتمان وب سایت ختم قرآن ...

forum.ghorany.com › مذهبی › آموزش احکام

۱۲ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 2پست - ‏1 نویسنده

گذاشتن خط ریش چه حکمی دارد؟ همه:تراشیدن روی گونه ها (بصورت خط ریش) اشکال ندارد.(۷) مجوز ریش تراشی پرسش ۶. تراشیدن ریش با تیغ یا ماشین ...

دلیل ریش گذاشتن سعید معروف چیست ؟ - کاملینا

www.kamelina.ir/.../دلیل-ریش-گذاشتن-سعید-معروف-چیست-؟.html

۱۸ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دلیل ریش گذاشتن سعید معروف چیست ؟ جدیدترین مصاحبه درباره سعید معروف تیر 94. دانستنی های جالب زندگی شخصی و ورزشی و علایق سعید معروف ...

دلیل حرمت تراشیدن ریش با تیغ چیست؟؟ [بایگانی] - ...

www.askdin.com/archive/index.php/t-3574.html

علت حرام بودن ريش تراشي چيست؟؟ دلايل فرا علمي آن را در احاديث زير بيابيد. رسول خدا فرمود: پروردگار من دستور به گذاشتن ريش و كوتاه كردن سبيل داده است.

لادستان - حکم تراشیدن ریش از نظر مراجع

www.ladestan.com/vdcj.tevfuqeomsfzu.html

۱۹ آبان ۱۳۹۰ ه‍.ش. - چنانچه گذاشتن ریش برای صورت ضرر داشته باشد تکلیف چیست؟ .... توروقرآن کشورای دیگه به چی رسیدن ما هنوز درگیر اینیم که کی ریششو زد تا ...گ

صفحه 2 از حدود ۴۴۷٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۲۲ ثانیه) 

اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید

احکام و مسائل شرعی - آیا تراشیدن ریش برای مرد حرام است؟

masaell110.mihanblog.com/post/30

۱۲ خرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. - تراشیدن ریش به فتوای تمام مراجع تقلید (آیت الله امام خمینی، آیت الله خامنه ای، آیت الله ... جواب: معیار این است که از نظر عرف، گذاشتن ریش صدق کند.

مُد «ریش داعشی» و بازی در زمین دشمن +عکس - مشرق

www.mashreghnews.ir/fa/.../مُد-ریش-داعشی-و-بازی-در-زمین-دشمن-عکس

۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ریش گذاشتن به خودی خود عمل مذمومی نیست و در اسلام نیز بر روی این موضوع تاکید شده ..... بعد فرق این ریشی که ایشون گذاشته با ریش مذهبی چیه؟

1) اگر تراشیدن ریش اشکال دارد حکم خط ریش گذاشتن چیست ...

www.pasokhgoo.ir/node/18365

۱۲ شهریور ۱۳۸۹ ه‍.ش. - 1) اگر تراشیدن ریش اشکال دارد حکم خط ریش گذاشتن چیست؟2)تراشیدن سر با تیغ چه حکمی دارد؟3)تراشیدن موهای زیر بغل چه حکمی در ماه رمضان ...

ریش گذاشتن | مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی

www.pasokhgoo.ir/node/74629

۲۳ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - ریش گذاشتن. با سلام وخسته نباشید فلسفه ریش گذاشتن در اسلام چیست ونظر ائمه اطهار (ع) در این مورد چیست؟ با سلام و آرزوي قبولي طاعات و عبادات ...

بچه ها نظرتون درباره ریش گذاشتن شوهر چیه - صفحه 1 - نی نی ...

mob.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=1201452

۶ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - من شوهرم ریش داره براش مرتب میکنم و انکادرش میکنم خیلی شیک میشه. بنظرم ریش خیلی به مرد میاد و قیافشو مردونه و با ابهت میکنه. نظر شما چیه ؟

هر جنس مذکری که ریش نداره بخونه!! - مسیر بهشت

masirebehesht.persianblog.ir/page/2

بعضی ها میگن آقا ریش چیه؛اصلا ریش واجب نیست بلکه مستحبه دین واجب نکرده ... گذاشتن ریش تا حدی واجب است و اگر کسی ریش خودش رو بوسیله تیغ یا هرچی مانند ...

ریش، ته‌ریش و بی‌ریش، مد روز چیست؟ - BBC Persian - BBC.com

www.bbc.com/persian/world/2014/04/140424_an_beard_trends

۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - براساس یک پژوهش جدید کاهش و یا افزایش در گرایش مردها به گذاشتن ریش، ممکن است تابعی باشد از فرضیه های داروین در مورد روند گزینش طبیعی.

حکم ریش در اسلام چیست؟ سنت است یا واجب؟ « دين و فطرت

www.dinwefetrat.com/?p=1647

۲۰ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - با توجه به احادیث بالا، برخی علماء گذاشتن ریش را واجب دانسته، برخی دیگر آن را سنت دانسته اند. برخی هم می گویند در جامعه عرب ریش گذاشتن عرف ...

فلسفه گذاشتن ریش چیه؟ - موسسه فرهنگی هنری قلم صنع

www.qalameson.org › ... › مشاوره اعتقادي

15پست

پست تاریخ: پنج‌شنبه 21 بهمن 1389 - 18:16 عنوان: فلسفه گذاشتن ریش چیه؟ پاسخگویی به این موضوع بهمراه نقل قول ...

از فوايد ريش گذاشتن برای سلامتی تان بدانید - پرشین وی

www.persianv.com/pezeshki/255890.php

۱۹ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - فواید ریش گذاشتن , مرطوب نگه داشت پوست با ریش گذاشتن , جلوگیری از پیری زودرس پوست با ... بعضی‌ها گمان می کنند ریش گذاشتن برای مردانی مناسب‌تر است که فرصت یا تمایل چندانی برای ..... چی کار نکنیم تا سرما نخوریم؟

فلسفه ریش گذاشتن بچه های والیبالیست چیه؟... - Volleyball ...

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid...id...

فلسفه ریش گذاشتن بچه های والیبالیست چیه؟ به نظر شما این یک کار دستجمعی یا سلیقه شخصی؟

فلسفه ریش گذاشتن چیه؟ | انجمنهای پرشین تولز

forum.persiantools.com › انجمن › موضوعات عمومی › گفتگوی آزاد

۲۸ دی ۱۳۸۸ ه‍.ش. - 16پست - ‏14 نویسنده

سلام حکمت و فلسفه ریش گذاشتن چیه؟ جرا بعضی ها ریش میذارن؟ یعنی آدم ریش بذاره آدم خوبی میشه؟! من که وقتی یه ذره ریشام بلند میشه کلافه میشم و ...

به نظرشما ریش علامت چیست؟ - کلوب

www.cloob.com/timeline/answer_34746_958670

۱۵ شهریور ۱۳۸۷ ه‍.ش. - شاهان هخامنشی به عنوان زینت هم از آن استفاده میکردند و همونجوری که در تخت جمشید پیداست ریش هایشان را فر می کردند. در یونان باستان ریش گذاشتن ...

دختر ها بیشتر از پسرهایی که ته ریش گذاشتن خوششون میاد ...

2tarke.com/1576/do-women-find-beards-attractive-not-huge-long-beards/

۲۹ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - دختر ها بیشتر با پسرهایی که ته ریش گذاشتن دوست میشوند یا با سه تیغ ها ... برای چی دختر ها از پسر های بد و بی قید و بند بیشتر خوششون میاد ؟

دلیل گذاشتن ریش

00060.ir/دلیل+گذاشتن+ریش

فلسفه حرام بودن تراشیدن ریش و احاديثي مرتبط … فلسفه ي ريش گذاشتن چيست؟ - askquran.ir دلیل ریش گذاشتن چیه ؟؟؟؟علمی و دینی!!!!! دلایل کم پشتی ریش و ...

تعبیر خواب ریش - آکاایران

www.akairan.com/sleep/sleep/15932.html

۲۴ مهر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - نوشته اند که خدای تعالی را فرشته ای است که تسبیح او این است: سبحان من تزین الرجال باللحی و الناء بالذاوائب. روی هم رفته دیدن ریش در خواب خوب ...

دلیل حرمت ریش تراشی و واجب بودن باقی گذاشتن ریش :: گناه ...

313fadaii.blog.ir/.../Because%20of%20the%20prohibition%20of%20lea...

۱۵ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در روایاتی امر شده به بلند گذاشتن ریش و زدن سبیل ها و از تشبیه به یهود و ... خوب یه جور حرف بزن ببینم چی میگید همش شد آیه و حدیث بابا روان واضح ...

تعبیر خواب:ريش - قالب وبلاگ

pichak.net/fun/tabir/12/51.php

محمدبن سيرين گويد: ريش درخواب، آرايش مردان و كدخدائي آنان بود و در خبر است كه حق تعالي را فرشته اي است كه تسبيح او اين است: پاك است آن خداوندي كه مردان را ...

روانکاوی ریش گذاشتن مردان - نیک صالحی

www.niksalehi.com/hamechiz/archives/236746.php

ریش گذاشتن مردان , ریش گذاشتن , اعتماد به نفس در مردان , علاقه به ریش , داشتن ریش , اعتماد به نفس , ریش داشتن ,روانکاوی ریش گذاشتن مردان. ... مو وز وزي‌ها چي بخورند؟

دلیل گذاشتن ریش - twr.ir

twr.ir/دلیل+گذاشتن+ریش

askquran.ir دلیل ریش گذاشتن مسلمانان و اینکه آیا روایت، … دلیل ریش گذاشتن چیه ؟؟؟؟علمی و دینی!!!!! ماجرای ریش گذاشتن ظریف در سفر به اتریش/عکس معجزات فوق ...


ولایت - حکم شرعی ریش گذاشتن فواید و خاصیت ریش داشتن و ...

wilayat.blogfa.com/post-116.aspx

چرا باید ریش گذاشت ؟ از جمله مسائل و احکام الهی که متأسفانه امروزه در اثر ناآگاهی مسلمین اهتمام کمتری بدان می شود «حفظ محاسن و جلوگیری از ریش تراشی» در مردان است.

احکام تراشيدن ريش و احاديث در مذمت ومضرات ريش تراشي.

www.gonahkabir.blogfa.com/.../احکام-تراشيدن-ريش-و-احاديث-در-مذمت-وم...

آيا تراشيدن موی صورت و باقی گذاشتن مو بر چانه حرام است؟ بنابر احتياط، ريش تراشی حرام است و تراشيدن موهای صورت كه بر روی دو فك روييده مشمول حكم ريش تراشی ...

ریش گذاشتن برای مردان مفید است یا مضر؟! – جديدترين اخبار ...

www.momtaznews.com/ریش-گذاشتن-برای-مردان-مفید-است-یا-مضر؟/

واقعیت این است که ریش گذاشتن فواید بسیار زیادی دارد؛ مثلا از نظر علمی به اثبات رسیده مردانی که ریش دارند، کمتر به سرطان پوست دچار می شوند زیرا موی صورت ...

منظور از تراشيدن ريش چيست؟ منظور از تراشيدن ريش با ...

www.porseman.org/q/show.aspx?id=140305

پاسخ:معنا و حكم ريش تراشي: بنا بر نظر همه مراجع : تراشيدن ريش - خواه با تيغ باشد ... گرچه برخى زدن ريش به صورت پرفسورى؛ يعنى، گذاشتن مو در چانه و زدن اطراف را ...

همه چیز در باره جوش صورت مردان,ریش و سبیل و پوست-پرشین ...

www.persianpersia.com/health/hdetails.php?articleid=7295...63...

خانمهای شیک پوش و دوراندیش در کیف شان چی دارند؟ .... آیا تراشیدن ریش و سبیل باعث ضخیم تر شدن موهای صورت می شود؟ اصلا. این یک باور نادرست است. ▫ پس چرا آقای سجادپور بعد از اصلاح با تیغ شاهد رویش ریش و سبیل ضخیم تری بودند؟ به دلایل ...

فتوای آیه الله وحید درباره گذاشتن ریش پروفسوری چیست ؟

mahdi.cc/.../فتوای-آیه-الله-وحید-درباره-گذاشتن-ریش-پروفسوری-چیس...

۱۴ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تراشیدن ریش تمام صورت چه حکمی دارد و آیا می‌توانیم ریش پروفسوری بگذاریم، یعنی ریش چانه را نزده و ریش قسمت‌های دیگر را بتراشیم؟ آیت‌الله ...

یارو میره سربازی بعدازدوسال برمیگرده میبینه همه ریش ...

facenama.com/view/post:307103836

۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یارو میره سربازی بعدازدوسال برمیگرده میبینه همه ریش گذاشتن میگه چی شده بگین من طاقتشودارم باباش میگه خفه شو ریش تراشو کجابردی…

ديگه چي ميخواي؟!!! - آقايون خوش تيپ حتما بخونن!ریش و سبیل ...

www.day2day4u.blogfa.com/post-41.aspx

طی سالیان اخیر داشتن و یا نداشتن ریش و یا سبیل و همچنین مدل و طرح آنها تحت تاثیر شدید تبلیغات و مد روز قرار داشته است. یک دهه ریش گذاشتن و یا طرحی از ریش ...

قضیه ریش گذاشتن پسرا چیه - سایت

ashariat.ey1-archive.ir/list/قضیه+ریش+گذاشتن+پسرا+چیه.html

غافل بودم از اینکه وبلاگ نویسی خیلی خوشایند تر از پست گذاشتن در اینستاگرام است . اینجا احوالات مردم متفاوت است : در اینستاگرام همه سعی می کنند دنبال کننده ...

مقاله چرا تراشیدن ریش حرام است؟ [آرشیو] - سایت علمی ...

www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-191786.html

۱۵ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 51پست - ‏17 نویسنده

ریش و سبیل گذاشتن و استفاده نکردن از تیغ نه تنها آسیب های پوستی را می .... که اینو عنوان میکنم پس اونایی که سرشون از اون نوع حشرات میزنه چیه؟

 

 

 

 

 


برچسب ها : فایده ریش گذاشتن چیه,خواص و فایده ریش و سبیل برای سلامت و زیبایی پوست مردان,فایده ریش و خاصیت داشتن ریش و سبیل برای مرد,دلیل حرمت تراشیدن ریش با تیغ چیست؟؟ صفحه 7 9 ژانويه 2012,معایب و فواید تیغ زدن به صورت ؟؟؟؟؟,ریش را بتراشیم یا نتراشیم؟!,فواید ریش گذاشتن مردان و آثار زیانبار تراشیدن آن,مدل ریش,مدل ریش جدید,مدل ریش 2016,مدل ریش 1395,مدل ریش 95,خبر نیوز,khabarnewss.ir,فلسفه ي ريش گذاشتن چيست؟,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 740
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 98
  • آی پی دیروز : 129
  • بازدید امروز : 124
  • باردید دیروز : 272
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 682
  • بازدید ماه : 682
  • بازدید سال : 82,506
  • بازدید کلی : 686,213