loading...
مجله مد و زیبایی مــــــــد نما
masoud بازدید : 239 دوشنبه 17 اسفند 1394 نظرات (0)

عکس وجزییات لامبورگینی سنتناریو 2017

  • سرگرمی,گالری عکس,گالری عکس سال95-2016-96-2017, عکس,دانلود عکس,عکس 95-1395, عکس 2017-2016-95-96,دانلود عکسهای جدید سال2017-2016-95-96 ,
عکس وجزییات لامبورگینی سنتناریو 2017

ماشین لامبورگینی2016

عکس ماشین لامبورگینی  

ماشین لامبورگینی

 

 

عکس ماشین لامبورگینی 2016

لامبورگینی سنتناریو در سال 2017 تولید می شود

 

به گزارش پارس ناز لامبورگینی برای یادبود و گرامیداشت یاد و خاطره‌ی موسس خود، ابرخودروی سنتناریو Centenario را در نمایشگاه خودروی ژنو 2016 معرفی کرد.این رویداد هم‌چنین با تولد 50 سالگی مدل افسانه‌ای میورا هم‌زمان شده است.

 

لامبورگینی سنتناریو LP-770 نیز پس از بوگاتی کایرون و پاگانی هوایرا، در نمایشگاه ژنو 2016 معرفی شد تا بدین ترتیب رویداد خاطره‌انگیزی برای عاشقان سوپراسپرت‌ها ایجاد شود. برای آشنایی بیشتر با ابرخودروی لامبورگینی، با پارس ناز همراه باشید.

 

زمانی که انسان‌های عادی فوت می‌کنند، یاد و خاطره‌ی آن‌ها را با تعدادی عکس یا در حالت‌های خاص با بناهایی گرامی می‌دارند. اما در صورتی که فردی ایتالیایی باشید که شرکت تراکتورسازی و بعد‌ها سوپراسپرت‌سازی را بنا نهاده باشید، در تولد ۱۰۰ سالگیتان با ابرخودرویی ۷۶۰ اسب بخاری و حداکثر سرعت ۳۵۰ کیلومتر، از شما یاد خواهد شد.

لامبورگینی سنتناریو در سال 2017 تولید می شود

سنتناریو جدید‌ترین نمونه‌ی تولید محدود لامبورگینی است که در کنار سایر انواع این رده اعم از رونتون، سستو المنتو و وننو قرار می‌گیرد. همانند سایر مدل‌های لامبورگینی، سنتناریو نیز از ظاهر بسیار خشن و نفس‌گیری برخوردار است. تبحر بالای طراحان و مهندسان لامبورگینی باعث شده است تا هیچ برندی به میزان لامبورگینی زیبایی و هیجان لازم را برای استفاده در پوستر‌های خودرویی را نداشته باشد.

 

سنتناریو نیز همانند وننو از پلتفرم مشترک با اونتادور بهره می‌برد و به کمک قدرتمند‌ترین پیشرانه‌ی تولید شده توسط لامبورگینی، به سرکش‌ترین گاو وحشی سنت آگاتا تبدیل شده است. لامبورگینی در بخش طراحی بدنه‌ی سنتناریو تمام هنر و تجربه‌ی خود را به کار برده است تا هر بیننده‌ای در نگاه اول مات و مبحوت این خودرو شود.

 

خطوط شکسته، ورودی‌های عظیم هوا، ظاهر تهاجمی و خشن، شیشه‌های جانبی شش‌وجهی و چراغ‌های جلوی افقی با زاویه‌ی بسیار اندک، المان‌های طراحی لامبورگینی است که در سنتناریو نیز مشاهده می‌شوند. برخلاف وننو که طراحی بسیار عجیب و به دور از سوپرخودرو‌های متداول داشت، سنتناریو از طراحی تمیز‌تر و نزدیک‌ترین به سایر اعضای خانواده‌ی خود بهره می‌برد.

لامبورگینی سنتناریو در سال 2017 تولید می شود

ورودی‌های عظیم هوا در سپر جلو و طرفین و بالای خودرو در نهایت به خروجی‌های هوای بسیار زیبا ختم شده است. ورودی‌های هوای مثلثی شکل در قسمت‌ جلوی هر چرخ نیز برای هدایت جریان هوا به سیستم ترمز و بهبود روند خنک‌سازی آن‌ها طراحی شده است و هماهنگی زیادی با سایر بخش‌های خودرو دارد.

 

دیفیوزر غول پیکر سنتناریو تقریبا تمام بخش عقب خودرو را دربرگرفته است. پره‌های دیفیوزر علاوه بر هدایت سریع و مرتب جریان هوای زیر خودرو، هوای خروجی از محفظه‌ی موتور را نیز با کمترین اغتشاش خارج خواهد کرد تا نیروی دان‌فورس زیادی تولید شود. خروجی‌های اگزوز سه‌گانه در میانه‌ی سپر عقب و پره‌های دیفیوزر نیز جلوه‌ی بسیار زیبایی تولید کرده است.

 

طراحی Y شکل چراغ‌های عقب لامبورگینی، در سنتناریو بسیار کشیده‌تر و جذاب‌تر شده‌اند نمای شخصی اخمو و عبوس را در انتهای خودرو به نمایش می‌گذارد. اسپویلر این خودرو نیز در سرعت‌های بالا خارج خواهد شد و زاویه‌ی ۱۵ درجه را به خود خواهد گرفت.

 

لامبورگینی سنتناریو در سال 2017 تولید می شود

لامبورگینی سنتناریو در سال 2017 تولید می شود

لامبورگینی در نمونه‌ی به نمایش درآمده، از رنگ‌آمیزی تمام خودرو خودداری کرده و از رنگ سیاه مات بدنه‌ی فایبرکربن سنتناریو بره برده است. فقط بخش‌های خاصی از خودرو به رنگ زرد رنگ‌آمیزی شده‌اند که جلوه‌ی فوق‌العاده‌ای به خودرو بخشیده است. رینگ‌های ۲۰ اینچی در جلو و ۲۱ اینچی در عقب سنتناریو نیز درون لاستیک‌های پیرلی پی زرو قرار گرفته‌اند که نوار رنگی زرد در آن مشاهده می‌شود.

 

بدنه‌ی سنتناریو کاملا از فیبرکربن ساخته شده است و طبق اعلام لامبورگینی وزنی برابر ۱۵۲۰ کیلوگرم، ۳۲۰ کیلوگرم سبک‌تر از اونتادور، دارد.به گزارش پارسناز سنتناریو در بخش قوای حرکتی از پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر خورجینی بهره برده است که توانایی تولید ۷۵۹ اسب بخار را دارد.این میزان از توان، ۱۹ اسب بخار بیش‌تر از قدرتمند‌ترین خودروی لامبورگینی، لامبورگینی اونتادور سوپرولاچه، است. بدین ترتیب سنتناریو به قدرتمند‌ترین و سریع‌ترین خودرو‌ی لامبورگینی تبدیل خواهد شد.

 

پیشرانه‌ی تنفس طبیعی لامبورگینی توانایی رسیدن به دور موتور فوق‌العده ۸۶۰۰ دور بر دقیقه را دارد و اگر با محصولات این برند مطرح آشنا باشید، قطعا از صدای بی‌نظیر پیشرانه‌های لامبورگینی آگاه هستید. صدایی مشابه با غرش هیولا‌های فیلم‌های تخیلی.سنتناریو برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت تنها به ۲.۸ ثانیه زمان احتیاج خواهد داشت و در مدت زمان ۲۳.۵ ثانیه به سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

لامبورگینی سنتناریو در سال 2017 تولید می شود

سنتناریو به سیستم فرمان جدیدی مجهز شده است که در شرایط خاص به چرخ‌های عقب نیز زاویه خواهد داد تا شعاع چرخش خودرو کاهش یابد. عملکرد این سیستم نیز در کنار سیستم‌های کنترل پایداری، انتقال قدرت و سیستم تعلیق، با انتخاب حالت‌های رانندگی Strada، Sport و Corsa تغییر می‌کند.

 

سنتناریو در بخش کابین خود نیز به طور گسترده از فایبر کربن بهره برده تا وزن خودرو کاهش قابل توجهی پیدا کند. نمایشگر ۱۰.۱ اینچی لمسی در کنار سیستم ثبت داده‌های خودرو اعم از سرعت، شتاب‌های وارده به خودرو و زمان‌ طی پیست، از دیگر امکانات موجود در سنتناریو است.

لامبورگینی سنتناریو در سال 2017 تولید می شود

لامبورگینی تولید ۴۰ دستگاه سنتناریو را برنامه‌ریزی کرده که ۲۰ دستگاه کوپه و ۲۰ دستگاه رودستر انواع این خودرو را تشکیل می‌دهد. قیمت خام و بدون احتساب هزینه‌ی جابجایی و مالیت سنتناریو ۱.۷۵ میلیون دلار اعلام شده است و تحویل خودرو از پاییز سال جاری میلادی آغاز خواهد شد.

 

فروچیو لامبورگینی شاید اگر هم‌چنان در قید حیات بود، هیچ‌گاه پیش‌بینی هدیه‌ی تولدی این چنین را نمی‌کرد اما میراث‌داران وی به خوبی ثابت کرده‌اند که برای موسس خود ارزش زیادی قائل هستند.

لامبورگینی سنتناریو در سال 2017 تولید می شود

 

 لامبورگینی سنتناریو 2017 معرفی شد؛ هدیه ی تولد 759 ... - ...

www.ghatreh.com/.../لامبورگینی-سنتناریو-معرفی-هدیه-تولد-اسب-بخ...

۵ روز پیش - لامبورگینی سنتناریو LP-770 نیز پس از بوگاتی کایرون و پاگانی هوایرا، در نمایشگاه ژنو 2016 معرفی شد ... لامبورگینی سنتناریو 2017 معرفی شد؛ هدیه ی تولد 759 اسب بخاری ... جشنواره مردمی فیلم و عکس «چهل چراغ» برگزار می شود ... جزییات طرح «عیدانه کتاب» تشریح شد/ 900 میلیون تومان بودجه «عیدانه کتاب» ...

لامبورگینی سنتناریو 2017 معرفی شد؛ هدیه ی تولد 759 ... - ...

www.ghatreh.com/.../لامبورگینی-سنتناریو-معرفی-هدیه-تولد-اسب-بخ...

۵ روز پیش - لامبورگینی برای یادبود و گرامیداشت یاد و خاطره ی موسس خود، ابرخودروی سنتناریو (Centenario) را در ... لامبورگینی سنتناریو 2017 معرفی شد؛ هدیه ی تولد 759 اسب بخاری .... عکس/ رقابتی لوکس و گران قیمت بین رونالدو و مسی ...

معرفی خودروی لامبورگینی سنتناریو مدل 2017 » اروند پلاک

arvandplak.ir › معرفی خودرو › لامبورگینی

۴ روز پیش - لامبورگینی سنتناریو LP-770 نیز پس از بوگاتی کایرون و پاگانی هوایرا، در نمایشگاه ... زمانی که انسان‌های عادی فوت می‌کنند، یاد و خاطره‌ی آن‌ها را با تعدادی عکس یا در ... خود را با جزئیات روی صفحه‌نمایش ۱۰.۱ اینچی سنتناریو ببینید.

اروند پلاک » مرجع قیمت و اطلاع رسانی خودروهای پلاک اروند

arvandplak.ir/

۹ ساعت پیش - معرفی خودروی لامبورگینی سنتناریو مدل 2017 .... محاسبه حقوق گمرکی و سایر هزینه جزییات هزینه خودروهای مدل ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ را به صورت PDF اماده نموده .

لامبورگینی سنتناریو ۲۰۱۷ معرفی شد؛ هدیه‌ی تولد ۷۵۹ اسب ...

www.zoomit.ir/2016/3/1/127627/2017-lamborghini-centenario-official/

۵ روز پیش - لامبورگینی سنتناریو LP-770 نیز پس از بوگاتی کایرون و پاگانی ... زمانی که انسان‌های عادی فوت می‌کنند، یاد و خاطره‌ی آن‌ها را با تعدادی عکس یا در ...

معرفی لامبورگینی سنتناریو 2017 + تصاویر | ماشین باز

machinebaz.ir › اخبار

۵ روز پیش - معرفی لامبورگینی سنتناریو ۲۰۱۷ + تصاویر. خانه · اخبار ... Lamborghini-Centenario_2017_800x600_wallpaper_01. طبق گزارش ماشین باز از ...

لامبورگینی قوی ترین خودروی تاریخ خود را معرفی کرد ...

www.topnaz.com › ... › خودرو معرفی خودروهای روز قیمت خودرو

۳ روز پیش - سنتناریو Centenario قوی ترین خودروی لامبورگینی در سال 2016 معرفی شد ... پیشرفت خود را با جزئیات روی صفحه‌نمایش 10.1 اینچی سنتناریو ببینید. ... معرفی هوندا سیویک هاچ بک 2017 در نمایشگاه ژنو 2016 +تصاویر · دنا با ...


گالری تصاویر خودرو | پورشه 718 باکستر مدل 2017 - Car.ir

www.car.ir/galleries/porsche-718-boxster-2017

۷ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گالری تصاویر خودرو : در این بخش تصاویر با کیفیت بالای تمامی خودرو های داخلی و خارجی موجود در بازار ایران قرار خواهد گرفت.

اخبار صنعت خودرو | تصاویر احتمالی لامبورگینی سنتناریو

www.car.ir/news/Foreign-Company/lamborghini-centenario-pics

۴ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... تصاویر احتمالی لامبورگینی سنتناریو · تعیین نام برای اولین شاسی ..... SL رودستر مدل 2017 · جزئیات بیشتر درباره کادیلاک XT5 مدل 2017 ...

تصویر نیسان آرمادا 2017 لو رفت - خودرو بانک

www.khodrobank.ir/Reviews/2207/تصویر-نیسان-آرمادا-2017-لو-رفت

۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - لامبورگيني سنتناریو، ثمره 100 ساله لامبو .... جزییات مربوط به قیمت گذاری هم هنوز در دسترس نیست، ولی احتمال قیمتی بین 38 هزار تا 40 هزار برای ...

اسپرت ترین مدل بنز 2017 رونمایی شد - فرارو

fararu.com/fa/news/244221/اسپرت-ترین-مدل-بنز-2017-رونمایی-شد

۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - صفحه نخست; سیاست; اقتصاد; جامعه; فرهنگ; عکس ... اسپرت ترین مدل بنز 2017 رونمایی شد ... مختلف از Mercedes-AMG، خودروساز آلمانی جزئیات رسمی‌مدل C63 coupe را پیش .... معرفی لامبورگینی سنتناریو ۲۰۱۷ +(تصاویر) (۲ نظر).

گالری تصاویر پورشه 718 باکستر مدل 2017 - شهرخبر

www.shahrekhabar.com/picnews/1453890840258634

۷ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گالری تصاویر پورشه 718 باکستر مدل 2017. ... + عکس · عکس/ خودسوزی بازیگر زن چینی · آیا آل‌سعود به پایان حیات سیاسی‌اش نزدیک می‌شود +عکس ...

هیولای جدید لامبورگینی+تصاوبر | خبروان

khabarone.ir/news/839350

۳ روز پیش - جزئیات جدید از دیدار ظریف و رئیس‌جمهور آمریکا؛ اوباما به ظریف چه گفته بود؟ .... سنتناریو قوی ترین لامبورگینی است که تا به حال دیده ایم با یک موتور ... معرفی لامبورگینی سنتناریو 2017 در نمایشگاه خودروی ژنو + عکس, بولتن ...

لامبورگینی سنتناریو 2017 معرفی شد؛ هدیه ی تولد 759 اسب ...

www.sedayeqazvin.ir/Pages/OthersNews-815386.aspx

۵ روز پیش - زمانی که انسان‌های عادی فوت می‌کنند، یاد و خاطره‌ی آن‌ها را با تعدادی عکس یا در حالت‌های خاص با بناهایی گرامی می‌دارند. اما در صورتی که فردی ایتالیایی ...

الف - تصاویر/ نمایشگاه خودروی ژنو

alef.ir/vdcb0sbfwrhbf9p.uiur.html?335968

۴ روز پیش - مک‌ لارن 570GT 2017 در نمایشگاه ژنو 2016 معرفی شد ..... لامبورگینی سنتناریو LP-770 نیز پس از بوگاتی کایرون و پاگانی هوایرا، در نمایشگاه ژنو ...

لامبورگینی سنتناریو پرقدرت ترین خودروی دنیا با موتور ...

www.beroztarin.com/post/7978.html

لامبورگینی سنتناریو پرقدرت ترین خودروی دنیا با موتور 770 اسب بخار در این مطلب سماتک قصد داریم ... طراحی منحصر به فرد لامبورگینی 2017 ... عکس های حیرت انگیز بوگاتی کايرون 9 میلیارد تومانی شرکت بوگاتی به تازگی ماشین ... با اینکه هنوز جزئیات دقیق این توافق مشخص نشده ولی ایران خودرو و فیات می توانند خودروهایی ...

دکه من | جزییات و تصاویر مرسدس بنز A کلاس ۲۰۱۶

idake.ir/news/pedal/445949

۱۹ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مرسدس بنز جزئیات کامل و عکس‌های جدید فیس‌لیفت A کلاس ۲۰۱۶ را پیش از شروع نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت منتشر کرده است. این هاچ‌بک جمع و ...

لحظه رونمایی از بهترین لامبورگینی +تصاویر - صبحانه ...

https://sobhanehonline.com/.../لحظه-رونمایی-از-بهترین-لامبورگینی-تصا...

۴ روز پیش - در صدمین سالگرد تولد لامبورگینی، این شرکت از سنتناریو، غول خودروهای این شرکت ... رونمایی لامبورگینی از سنتناریو لحظه رونمایی از بهترین لامبورگینی یک قرن گذشته +تصاویر ... جزئیات نشست عسگراولادی با جهانگیری برای رفع موانع تجارت با روسیه ... رونمایی از خودرو مدل 2017 «ولوو V40» +تصاویر.

کیا تصاویر جدیدی از کادنزا 2017 منتشر کرد - SPI News

spinews.ir/car/1697-کیا-تصاویر-جدیدی-از-کادنزا-2017-منتشر.html

۳ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... معرفی لامبورگینی سنتناریو ۲۰۱۷ در نمایشگاه خودروی ژنو · مسابقات رالی ... جدیدی که از این خودرو منتشر کرده جزئیات فنی کمی را فاش کرده است.

چند اشتباه رایج در عکاسی دیجیتال - ماه ترین

mahtar.in/1309/common-mistakes-digital-photography/

۱۲ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مشکل اصلی عکس ها نرسیدن نور کافی به سنسور است که در نتیجه دوربین نمی .... نتیجه نوردهی زیاد در دوربین های دیجیتال از بین رفتن جزییات عکس است که هیچ ... شورولت کوروت گرند اسپرت 2017 ... لامبورگینی سنتناریو ۲۰۱۷.

تصاویر - 1Car

1car.ir/cp-3243

یک خودرو , اطلاعات خودرو ,قیمت خودرو,لیزینگ خودرو,لوازم یدکی,اجاره خودرو, مشخصات خودرو , عکس خودرو , فیلم خودرو ... حقایقی درباره بوگاتی کایرون مدل 2017! ... بهنام : لامبورگینی سنتناریو مازراتی لوانته بنتلی مولسان ارش F10 جگوار فراری ... ممنون میشم کاملتر واضحتر با ذکر جزئیات توضییح بدین که ما خانومها هم متوجه بشیم.

انتشار تصاوير كيا كادنزا جديد 2017 - پرديس خودرو

www.pardiskhodro.com/.../a:انتشار%20-تصاویر-%20کیا%20کادنزا-%...

به گزارش پايگاه خبري "پرديس خودرو" كيا همراه با دو تصوير جديدي كه از اين خودرو منتشر كرده جزئيات فني كمي را فاش كرده است. كادنزا در بازار كره جنوبي به k7 معروف ...

#لامبورگینی hashtag on Twitter

https://twitter.com/hashtag/لامبورگینی

#لامبورگینی قوی ترین خودروی تاریخ خود را معرفی کرد +تصاویر ... قدرتمندترین #لامبورگینی دنیا با نام #سنتناریو در نمایشگاه #ژنو رونمایی شد. هر40 خودرو پیش ...

مجله اینترنتی فوت و فن,Footofan.com,اخبار IT,اخبار موبایل ...

www.footofan.com/

مایکروسافت به تازگی نسخه دیگری از سری Forza را معرفی و تایید کرد که سنتناریو، جدیدترین مدل لامبورگینی، کاور این نسخه خواهد بود. ۴ ساعت , ۳۶ دقیقه پیش.

شما از این صفحه 5 بار بازدید کردید. آخرین بازدید: 2/29/16

اخبار حوادث,روزنامه حوادث,حوادث روز - پارس ناز

www.parsnaz.ir/news_cats_1041.html

جزئیات قتل نوعروس 15 ساله با ضربات بیل پدرش+عکس ..... افراد سرشناس هالیوود و خواستگاری های رمانتیک · لامبورگینی سنتناریو در سال 2017 تولید می شود ...

جولان جدیدترین مدلهای شاسی بلند +تصاویر - صنعت ما

sanatema.ir/fa/news/1431/جولان-جدیدترین-مدلهای-شاسی-بلند-تصاویر

۹ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پورشه هم 718 باکستر چهار سیلندر و لامبورگینی مدل سنتناریو را برای ... مدعی شده این دو مدل خبرساز خواهند بود اما هنوز حاضر به ارایه جزییاتی از آنها نشده است. ... بنتلی همچنین مدل 2017 Mulsanne در سه نوع مختلف را نمایش خواهد داد.

ملاقات با پورشه 911 turbo مدل 2017 | ترنجی

toranji.ir/ملاقات-با-پورشه-911-turbo-مدل-2017/

۱۰ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در نمای بیرون هر آن چیز که یک کررا 2017 را زیباتر میکند،به مدل های توربو نیز ... لامبورگینی سنتناریو در ژنو - اسفند ۱۱, ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۵; نسل جدید آکیورا ... جزییات کلاک کوالکوم Snapdragon 810: تا 2گیگاهرتز کلاک برای هسته ...


جزئیات خورشید گرفتگی نوزدهم اسفندماه - جوونی

javuni.ir/news/48901

جزئیات خورشید گرفتگی نوزدهم اسفندماه. ۱۳۹۴-۱۲-۱۶; اخبار · مهر; 3. مسعود عتیقی، مدیر انجمن نجوم آماتور ایران در ... تحصن شطرنج‌باز 14 ساله مقابل درب فدراسیون (+عکس) ... لامبورگینی سنتناریو در سال 2017 تولید می شود · ترفند جالب پلیس برای ...

تصاویر احتمالی لامبورگینی سنتناریو - جویا

jooya.net/car/تصاویر-احتمالی-لامبورگینی-سنتناریو-16252

۴ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تصاویر احتمالی لامبورگینی سنتناریو. ... تصاویر احتمالی لامبورگینی سنتناریو. تبلیغات تبلیغات. ورود کاربران. مرا به خاطر بسپار. رمز عبور ...

بنز 2017 | کافه لینک

www.cofelink.com/tag/بنز-2017/

۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اسپرت ترین مدل بنز 2017 رونمایی شد ... تیزرهای مختلف از Mercedes-AMG، خودروساز آلمانی جزئیات رسمی مدل C63 coupe را پیش از نمایشگاه خودرو ...

گالری تصاویر مرسدس بنز E کلاس مدل 2017 - JIK News ...

jik545.ir/news/2729570

۲۱ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گالری تصاویر مرسدس بنز E کلاس مدل 2017-2729570.

گزارش تصویری از نمایشگاه خودرو 2016 ژنو + سریع ترین ...

www.finds.ir/iran-news/Cars-pictures-Photo/86th-Geneva.../6424

۲۲ ساعت پیش - photos عکس های میتسوبیشی اوتلندر 2017 PHEV + مشخصات فنی ..... سنتناریو سریع ترین لامبورگینی جهان ، به مناسبت یکصدمین سالگرد تولد موسس این کمپانی به تعداد 20 ... جدیدترین عکس پژو 3008 مدل 2016 + جزئیات تاز .

عکس خبر لامبورگینی سنتاریو ۲۰۱۷ معرفی شد ... - اخبار روز

tasna.ir/.../لامبورگینی-سنتاریو-۲۰۱۷-معرفی-شد؛-گاو-وحشی-ایتالیای...

... لامبورگینی لامبورگینی سنتاریو لامبورگینی سنتاریو 2017 نمایشگاه خودرو ژنو 2016 ... همچون لامبورگینی وننو، خودرو جدید سنتناریو نیز از یک موتور V12 مشترک با .... جزییات جنایت پسر ۱۸ ساله در پایتخت(عکس)/عاقبت راننده سرویس شیطان ...

تصاویر احتمالی لامبورگینی سنتناریو - راه فردا

www.rahefarda.com › خودرو

تصاویر احتمالی لامبورگینی سنتناریو. ۰۴ اسفند ۱۳۹۴. 59 بازدید. 0 دیدگاه. دسته بندی : خودروسازان خارجی. اداره ثبت اختراعات اروپا روز سه‌شنبه تصاویری از ...

هشدارنیوز اجتماعی

hoshdarnews.ir/service/news/3

خودروی ۵.۵ میلیاردی انگلیسی-ایرانی+عکس ... سال تأسیس خود سوپر خودروی هیبریدی AF10 مدل 2017 را در نمایشگاه خودروی ژنو 2016 به نمایش درآورد. این . ... جزئیات خودکشی سه خواهر در تهران/ نوشتن وصیت نامه روی دیوار ... هشــدار نیــوز- در صدمین سالگرد تولد لامبورگینی، این شرکت از سنتناریو، غول خودروهای این شرکت رونمایی کرد.

کارت های اعتباری تا سقف 10 میلیونی اجرایی شد/جزییات ...

newteck.ir/post/9

۲۵ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کارت های اعتباری تا سقف 10 میلیونی اجرایی شد/جزییات بازپرداخت تسهیلات کارت ... ابر خودرو لامبورگینی سنتناریو LP-770 در نمایشگاه ژنو 2016 پرده برداری گردید .... آرزوی تیم کوک بعد از حواشی عکس گرفتن با آیفونش در مراسم ... فیس لیفت شده بنتلی مولسان (2017 Bentley Mulsanne facelift) را ببینید ...

نمایشگاه خودروی ژنو/تصاویر

meliyat.com/fa/news/151872/نمایشگاه-خودروی-ژنوتصاویر

۴ روز پیش - مک‌ لارن 570GT 2017 در نمایشگاه ژنو 2016 معرفی شد .... دستی C8 Preliator است که در کنار سایر جزئیات حساب شده این خودرو خودنمایی می‌کند. .... لامبورگینی سنتناریو LP-770 نیز پس از بوگاتی کایرون و پاگانی هوایرا، در نمایشگاه ...


لحظه به لحظه با نمایشگاه خودروی ژنو - Bartarinha.IR | برترین ها

www.bartarinha.ir › اخبار روز › اخبار علم و فناوری

۴ روز پیش - هوندا سیویک هاچ‌بک 2017 به صورت مدل مفهومی در نمایشگاه خودروی ژنو 2016 ارائه ... Preliator است که در کنار سایر جزئیات حساب شده این خودرو خودنمایی می‌کند. .... لامبورگینی سنتناریو LP-770 نیز پس از بوگاتی کایرون و پاگانی هوایرا، در ... زمانی که انسان‌های عادی فوت می‌کنند، یاد و خاطره‌ی آن‌ها را با تعدادی عکس یا در ...

سماتک پورتال جامع شامل عکس،اس ام اس،بازیگران،خبر ...

www.samatak.com/

سماتک,عکس,اس ام اس,سرگرمی,اخبار,مد,لباس,عکس های بازیگران,پزشکی,آشپزی,طنز ... لامبورگینی سنتناریو پرقدرت ترین خودروی دنیا با موتور 770 اسب بخار.

اروند پلاک » مرجع قیمت و اطلاع رسانی خودروهای پلاک اروند

4x2.ir/

بررسی نیسان روگ مدل 2016 · لامبورگینی سنتناریو 2017 (2). معرفی خودروی لامبورگینی سنتناریو مدل 2017 ... دیدگاه; 16 مشاهده. جزئیات بیشتر. لیفان x60 (19) ...

اولین تصاویر از مرسدس بنز SL رودستر مدل 2017 | آخرین ...

news.rayacenter.ir/.../اولین%20تصاویر%20از%20مرسدس%20بنز%20S...

۲۳ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مقایسه فنی خودرو ها · Facebook; Twitter; G+. Toggle navigation. اطلاعات فنی خودروها · قیمت خودرو · اخبار · خودروسازان خارجی · زمان عرضه محصولات جدید ...

آشنایی بیشتر با لامبورگینی چنتناریو + عکس

khabarezendeh.com/.../آشنایی-بیشتر-با-لامبورگینی-چنتناریو-عکس...

۲ روز پیش - مقایسه فنی خودرو ها · Facebook · Twitter · G+. Toggle navigation. اطلاعات فنی خودروها · قیمت خودرو · اخبار · خودروسازان خارجی · ورود پاکستان به ...

برترين اخبار جهان و فناوري - جستجو

search.diacoweb.ir/.../aHR0cDovL21paWhhbi5jb20v&title=برترين-اخ...

18 Feb فیس‌لیفت پژو 2008 برای مدل 2017 __سردبیر __عمومي بعد از حضوری سه ... 18 Feb تصاویر احتمالی لامبورگینی سنتناریو __سردبیر __عمومي اداره ثبت .... در برنامه ششم را اصلاح می‌کنیم افشای جزییات تازه از استاکس نت افشای جزییات ...

شورولت تراکس فیس لیفت مدل 2017

www.rahta.com/idn/525333/شورولت_تراکس_فیس_لیفت_مدل_2017

۲۹ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شورولت تراکس 2017 از تغییراتی در چهره همراه با ارتقای تجهیزات سود می‌برد. ... ایمنی مسابقات موتو جی‌پی تصاویر احتمالی لامبورگینی سنتناریو تعیین نام برای اولین شاسی بلند آلفا رومئو فراخوان تویوتا ... انفجار و آتش سوزی اتوبوس دانشجویان در گناباد به خیر گذشت عکس ... برخی از جزئیات اپل واچ 2 فاش شد.

گزارش تصویری از نمایشگاه اتومبیل ژنو (بخش اول) - تی نیوز

tnews.ir/news/95d158877303.html

۳ روز پیش - گزارش تصویری از نمایشگاه اتومبیل ژنو (بخش اول)

تصاویر انواع خودرو چینی 2016 - عکسهای جدید|مدل|95

image.groupnew.in › عکس ماشین

۳۰ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خانه » عکس ماشین » تصاویر انواع خودرو چینی 2016 ... مدل 2016 تصاویر احتمالی لامبورگینی سنتناریو اخبار صنعت خودرو 6 ویژگی برجسته هیوندا ...

لمبورگینی قوی‌ترین ماشین خود Centenario را در نمایشگاه ...

farnet.ir/1394/12/140007/lamborghini-centenario-geneva-show/

این شرکت به تازگی به مناسبت صدسالگی بنیان‌گذار خود ماشین سنتناریو را در. ... Lamborghini-Centenario-geneva ... و تمرین‌ها نیز پیش‌بینی شده تا بتوانید پیشرفت خود را با جزئیات روی صفحه‌نمایش 10.1 اینچی سنتناریو ببینید. .... «مس افکت: اندرومدا» در سال 2017 منتشر خواهد شد · تاخیر دوباره «آنچارتد 4» · فروش عالی «اچ.


لامبورگینی سنتناریو ۲۰۱۷ معرفی شد؛ هدیه‌ی تولد ۷۵۹ اسب ...

www.zoomit.ir/2016/3/1/127627/2017-lamborghini-centenario-official/

۵ روز پیش - لامبورگینی سنتناریو LP-770 نیز پس از بوگاتی کایرون و پاگانی هوایرا، در نمایشگاه ژنو 2016 معرفی شد تا بدین ترتیب رویداد خاطره‌انگیزی ...

رسمی:لامبورگینی سنتناریو 2017 - آپارات

www.aparat.com/v/PmW1L/رسمی%3Aلامبورگینی_سنتناریو_2017

۴ روز پیش - Net Car Show با کلیک بر روی گزینه دنبال کردن،کانال ما را دنبال کنید.با شبکه نمایش خودرو(NetCarShow)همراه باشید. ارتباط با ما - Contact ...

لامبورگینی سنتناریو 2017 معرفی شد؛ هدیه ی تولد 759 اسب ...

www.ghatreh.com/.../لامبورگینی-سنتناریو-معرفی-هدیه-تولد-اسب-بخ...

۵ روز پیش - لامبورگینی برای یادبود و گرامیداشت یاد و خاطره ی موسس خود، ابرخودروی سنتناریو (Centenario) را در نمایشگاه خودروی ژنو 2016 معرفی کرد.

معرفی خودروی لامبورگینی سنتناریو مدل 2017 » اروند پلاک

arvandplak.ir › معرفی خودرو › لامبورگینی

۴ روز پیش - لامبورگینی سنتناریو LP-770 نیز پس از بوگاتی کایرون و پاگانی هوایرا، در نمایشگاه ژنو 2016 معرفی شد تا بدین ترتیب رویداد خاطره‌انگیزی ...

لذت دیدن فیلم رونمایی خودروها در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۶با ...

arvandplak.ir › ویدیو › بررسی ویدیویی › لامبورگینی

۴ روز پیش - لامبورگینی سنتناریو 2017 (7). لذت دیدن فیلم رونمایی خودروها در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۶با لامبورگینی سنتناریو 2017. دسته بندی : لامبورگینی، ...

معرفی لامبورگینی سنتناریو 2017 + تصاویر | ماشین باز

machinebaz.ir › اخبار

۵ روز پیش - معرفی لامبورگینی سنتناریو ۲۰۱۷ + تصاویر. خانه · اخبار ... Lamborghini-Centenario_2017_800x600_wallpaper_01. طبق گزارش ماشین باز از ...

معرفی لامبورگینی سنتناریو 2017 (تصاویر) | News File

newsfile.ir/news/معرفی+لامبورگینی+سنتناریو+2017++(تصاویر)

لامبورگینی سنتناریو LP-770 نیز پس از بوگاتی کایرون و پاگانی هوایرا، در نمایشگاه ژنو 2016 معرفی شد تا بدین ترتیب رویداد خاطره انگیزی برای عاشقان ...

لامبورگینی سنتناریو در ژنو | ترنجی

toranji.ir/لامبورگینی-سنتناریو-در-ژنو/

۵ روز پیش - 2017-Lamborghini-Centenario-LP770-4-1051-876x535 ... بزرگداشت آن مرد، اوج علم مهندسی و هنر خود را در لامبورگینی سنتناریو به نمایش گذاشت.

لامبورگینی سنتناریو مدل 2017 ،دانلود ویدیو فیلم - سرزه

www.serze.com/لامبورگینی-سنتناریو-2017-دانلود-567848/

لامبورگینی سنتناریو مدل 2017 ،دانلود ویدیو فیلم. توسط فرنوش ط. -. چهارشنبه, 12 اسفند, 1394. 549. اشتراک گذاری در فیس بوک · اشتراک گذاری در توییتر ...


اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید

جدیدترین لامبورگینی 2017 رونمایی شد تصاویر - نمناک

namnak.nasrblog.com/رونمایی-از-جدیدترین-محصول-لامبورگینی-2017....

۴ روز پیش - رونمایی از جدیدترین محصول لامبورگینی 2017 ... در صدمین سالگرد تولد لامبورگینی، این شرکت از سنتناریو، غول خودروهای این شرکت رونمایی کرد.

لامبورگینی سنتناریو پرقدرت ترین لامبورگینی تاریخ ...

carba.ir › اخبار › خارجی

۹ ساعت پیش - لامبورگینی سنتناریو به صورت رسمی در نمایشگاه ژنو رونمایی شد و این خبر همراه شد با خبر به فروش ... رونمایی استون مارتین DB11 2017 در ژنو.

News » مجله تکنوفیکس

mag.technofix.ir/

لامبورگینی سنتناریو ۲۰۱۷ رونمایی شد .... لامبورگینی سنتناریو 2017 رونمایی شد لامبورگینی سنتناریو LP-770 نیز پس از بوگاتی کایرون و پاگانی هوایرا، در ...

لامبورگيني سنتناریو، ثمره 100 ساله لامبو - خودرو بانک

khodrobank.ir/Reviews/.../لامبورگيني-سنتناریو،-ثمره-100-ساله-لامب...

۲ روز پیش - معرفی سانگ یانگ تیوولی 2017 نسخه XLV ... سنتناریو (Centenario)، برند جدید شرکت خودروسازی لامبورگینی است که با اولین نگاه به آن، مطمئنا ...

لامبورگینی سنتناریو پرقدرت ترین خودروی دنیا با موتور ...

samatak-com.addfun.ir › samatak-com

۱۲ ساعت پیش - لامبورگینی سنتناریو پرقدرت ترین خودروی دنیا با موتور 770 اسب بخار ... طراحی منحصر به فرد لامبورگینی 2017. نوشته لامبورگینی سنتناریو ...

لامبورگینی سنتاریو ۲۰۱۷ معرفی شد؛ گاو وحشی ایتالیایی ...

gadgetnews.ir/83422/لامبورگینی-سنتاریو-۲۰۱۷-معرفی-شد/

 رتبه: ۱۰۰% - ‏۱ رأی

۴ روز پیش - این یاد بود از موسس لامبورگینی همچنین با ساگرد ۵۰ سالگی میورا یکی شده و به این ترتیب سنتناریو از دو جهت حائز اهمیت است. این خودرو که به عنوان ...

مرسدس بنز SLC 2017 - ماه ترین

mahtar.in/1738/2017-mercedes-benz-slc-unveiled/

۲ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مرسدس بنز SLC 2017. طراحی; 23 دسامبر ... مرسدس بنز به طور رسمی از SLC 2017 رونمایی کرد. این خودرو که ... لامبورگینی سنتناریو ۲۰۱۷. 3 مارس ...

تصاویر لو رفته از خودروی بنز ، سری sl 2017 - اخبار خودرو

news.mashingardi.com › عکس ماشین

۷ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در ادامه برای تماشای sl-2017 تصاویر با ماشین گردی همراه باشید . ... تصاویر لورفته بنز sl-2017 ... لامبورگینی جدید سنتناریو به روایت تصویر ...

تصاویر احتمالی لامبورگینی سنتناریو - راه فردا

www.rahefarda.com › خودرو

۲۹ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اعتقاد بر این است که این تصاویر مربوط به مدل سنتناریو (Centenario LP 770-4) می‌باشند که به زودی در نمایشگاه ژنو رونمایی خواهد شد. لامبورگینی ...

تصاویر احتمالی لامبورگینی سنتناریو | پدال، مجله خودرو و ...

www.pedal.ir/لامبورگینی/تصاویر-احتمالی-لامبورگینی-سنتناریو/

۲۹ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اعتقاد بر این است که این تصاویر مربوط به مدل سنتناریو (Centenario LP 770-4) ... official patent designs of the Lamborghini Centenario LP 770-4 .... گالری تصاویر آستون مارتین DB11 مدل 2017 · تصادف مازراتی گرن کابریو در ...

صفحه پیش

 

 

 

برچسب ها : عکس وجزییات لامبورگینی سنتناریو سال 2017,عکس وجزییات لامبورگینی سنتناریو 2017,لامبورگینی2017,لامبورگینی2016,لامبورگینی1395,لامبورگینی95,لامبورگینی جدید,لامبورگینیnew,لامبورگینی,لامبورگینی ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد,آپارات لامبورگینی,ماشین لامبورگینی، عکس ماشین لامبورگینی، تصاویر ..,ساخت «لامبورگینی دست‌ساز» در مشهد!,لامبورگینی و فراری ایرانی نیز ساخته شد,ماشین لامبورگینی، عکس ماشین لامبورگینی,ماشین لامبورگینی2016 عکس ماشین لامبورگینی ماشین لامبورگینی عکس ماشین لامبورگینی 2016,اتومبیل جدید لامبورگینی وننو تنها 3 عدد در جهان,اطلاعاتی در مورد کارخانه خودروسازی لامبورگینی+عکس,

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 740
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 200
  • آی پی دیروز : 129
  • بازدید امروز : 298
  • باردید دیروز : 272
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 856
  • بازدید ماه : 856
  • بازدید سال : 82,680
  • بازدید کلی : 686,387